کراتینین 6.8 با بیماری کلیه، چه درمان بهتر است برای من
نوشته شده توسط : rshaole

کراتینین 6.8 با بیماری کلیه، چه درمان بهتر است برای منکراتینین 6.8 با بیماری کلیه، چه درمان بهتر است برای من

من یک بیمار از بیماری کلیه و سطح کراتینین من به 6.8 افزایش یافته است، به دکتر گفت که من را به دیالیز، اما من آن را دوست ندارم. من می خواهم به دانستن است هیچ گزینه ای برای من وجود دارد؟ چه درمان بهتر است؟

به چه معنی است کراتینین 6.8؟

در درمانگاه، سطح کراتینین یک شاخص عملکرد کلیه، ارزش این، ما می دانیم چه مرحله بیماری است و چه مقدار عملکرد کلیه باقی مانده است.

در درمانگاه، کراتینین 6.8 بدان معنی است که این بیماری در حال حاضر در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه، وجود دارد و فقط چپ کمتر از 30٪ از عملکرد کلیه طور معمول می تواند کار کند. بدون کنترل خوب، این بیماری در مرحله بیماری کلیوی 5 ایجاد می شود، که شده است، مرحله نهایی نارسایی کلیه است که بیماری تهدید کننده زندگی، مردم باید دیالیز یا پیوند کلیه است.

چه درمانی برای یک بیمار با کراتینین بیماری های کلیوی 6.8 بهترین است؟

در گذشته، هیچ راه خوبی برای جلوگیری از پیشرفت بیماری وجود دارد، تنها چیزی که مردم می توانند انجام دهند این است آن را به تاخیر می اندازد. بنابراین، برای بیماران با کراتینین 6.8، آنها هیچ چاره ای جز به دیالیز، اما در حال حاضر برخی از درمان های منحصر به فرد است که می تواند کمک به مردم برای جلوگیری از دیالیز وجود دارد. این درمان ها در طب سنتی گیاه چینی است، و به طور موثر درمان این بیماری در یک زمان کوتاه است. علاوه بر این، می تواند مشکل در ریشه کلیه را حل کند.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی یکی از روش های موثر برای درمان بیماری های کلیوی است، انواع بسیاری از گیاهان در آن وجود دارد، به طوری که در طول درمان، پزشکان انواع گیاهان، ترتیب بسته به شرایط بیمار، بنابراین برای دستیابی به اثر درمانی مورد نظر. همکاری با درمان های دیگر، می تواند مشکل در ریشه کلیه را حل کند.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: درمان,بیماری های کلیوی,چگونه برای کاهش کراتینین ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: